Ogłoszenie o naborze na zastępstwo na wolne stanowisko pracy w Żłobku Samorządowym w Ozimku
I. Dyrektor Żłobka Samorządowego w Ozimku ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy na zastępstwo:
OPIEKUNKA
- Forma zatrudnienia : umowa o pracę.
- Czas pracy : od poniedziałku do piątku
- Informacja o warunkach pracy :
- miejsce pracy : Żłobek Samorządowy w Ozimku z filią.
II.Wymagania kwalifikacyjne :
- Opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga
społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego poświadczone odpowiednimi dokumentami. - Umiejętność sprawnego działania w sytuacjach stresowych.
- Odporność emocjonalna i samokontrola.
- Odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność i komunikatywność.
- Wysoka kultura osobista.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne.
Wymagania niezbędne :
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni praw publicznych.
- Niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sadu za przestępstwa umyślne.
- Rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
- Brak pozbawienia, zawieszenia lub ograniczenia władzy rodzicielskiej.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku :
- Zagwarantowanie dziecku właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej przez prowadzenie zajęć zabawowych z elementami edukacji z uwzglednieniem indywidualnych potrzeb dziecka
- Obserwowanie stanu zdrowia dzieci i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości dyrektorowi żłobka i rodzicom.
- Zawiadamianie rodziców/opiekunów prawnych o zauważalnych u dzieci objawach chorobowych.
- Organizowanie wypoczynku dzieci na świeżym powietrzu: spacer, zabawy w ogrodzie
- Udział w zebraniach z rodzicami.
- Prowadenie zajęć opiekuńczo-wychowawchych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka.
- Wyrabianie u dzieci umiejętności życia w grupie, kształtowanie postaw społecznych i usamodzielnianie dzeci, zgodnie z ich wiekiem i poziomem rozwoju.
- Tworzenie i realizacja programów dydaktyczno-wychowawczych w oparciu o nowoczesne metody pracy z dzieckiem, z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb rozwoju dziecka.
- Tworzenie i realizacja programu adaptacji.
- Przygotowywanie dzieci do uczestnictwa w imrezach okolicznościowych.
- Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków przebywania dzieci w żłobku poprzez pielęgnację dziecka.
IV.Wymagane dokumenty aplikacyjne :
- życiorys (CV)
- kwestionariusz osobowy
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wyksztalcenie
- kserokopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe
- oświadczenie kandydata stwierdzające iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- oświadczenie kandydata stwierdzające iż nie był skazany prawomocnycm wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarzenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty aplikacyjne : CV, powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019, poz.1781).
V. Miejsce i termin złożenia dokumentów :
Wymagane dokumenty należy składać :
- w terminie do 27.11.2024r. do godz. 14:00.
- osobiście w Żłobku Samorządowym w Ozimku, ul. księdza Kałuży 15
- pocztą na adres : Żłobek Samorządowy w Ozimku, ul księdza Kałuży 15, 46-040 Ozimek
VI. Kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
VII. Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Samorządowy w Ozimku, ul. ks. Księdza Kałuży 15, 46-040 Ozimek, NIP: 9910494162, reprezentowany przez Dyrektora, adres e-mail: dyrektor@zso.ozimek.pl
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych, Sławomirem Bilińskim, jest możliwy listownie (adres powyżej) lub na adres e-mail:i info@zso.ozimek.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
realizacji procedury rekrutacji w ramach niniejszego naboru:
- na podstawie Kodeksu pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO - w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych oraz w zakresie danych o niepełnosprawności w zw. z art. 9 ust. 2 lit. b ww. rozporządzenia - w ramach wykonywania szczególnych praw przez Panią/Pana dotyczących pierwszeństwa zatrudnienia na stanowisku urzędniczym, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych,
- na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, w zakresie w jakim podanie danych jest dobrowolne. Dobrowolne podanie w składanej ofercie wszelkich danych niewymaganych przepisami prawa jest traktowane jak wyrażenie zgody na ich przetwarzanie. W odniesieniu do takich informacji przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody oraz żądania ich sprostowania.
archiwizacji na podstawie przepisów prawa, w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO – w ramach realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności osoby i podmioty upoważnione oraz podmioty zewnętrzne przetwarzające dane w imieniu Administratora na podstawie stosownych umów powierzenia.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:
przez okres 5 lat kalendarzowych od dnia 1 stycznia następnego roku po ostatecznym zakończeniu procedury naboru zgodnej z okresem wyznaczonym w JRWA (dotyczy okresu wynikający z przedawnienia roszczeń, przepisów prawa praca czy innych praw w tym zakresie),
- a) jednocześnie Pani/Pana oferta pracy w przypadku niezakwalifikowania Pani/Pana do kolejnych etapów oraz niewskazania Pani/Pana kandydatury w protokole naboru może być odebrana przez Panią /Pana osobiście lub zostanie odesłana w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru.
- b) w przypadku danych podanych dobrowolnie do czasu wycofania zgody, lecz nie dłużej niż przez okresy wskazane powyżej.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania.
- Posiada Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
- Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym, z wyjątkiem danych osobowych oznaczonych jako fakultatywne (nieobowiązkowe), których podanie jest dobrowolne, ale konieczne do wzięcia udziału w naborze.